Amaçlar ve Hedefler
23 Mart 2023

Amaçlar
*Acil Sağlık Hizmetlerinin 7/24 saat kesintisiz verilmesi.
*Acil Sağlık Hizmetlerinin Sunumunda Eğitim Kalitesinin Artırılması Ve Devamlılığını Sağlanması
*Acil Sağlık Hizmetlerinin Sunumunda Hasta Memnuniyetinin Sağlanması
*Acil Sağlık Hizmetlerinin Sunumunda Ambulans Kazalarının Önlenmesi
* Sağlık Hizmetlerinin Sunumunda Çalışan Memnuniyetinin Sağlanması
*Acil Sağlık Hizmetlerinin Sunumunda İlaç Ve Malzemelerin İmha-Zayi Olmasının Önlenmesi

Hedefler  
*Acil Çağrı Merkezi (AÇM) tarafından Sağlık Birimine aktarılan acil çağrıları en kısa sürede bekletmeden karşılamak (Acil Çağrı Karşılama Oranı)
*Acil vaka değerlendirmesini en kısa zamanda ve etkin biçimde yapmak (Çağrı Değerlendirme Oranı)                                                                                                                                                                                
*Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonuna KKM tarafından vaka verildikten sonra, en kısa zamanda vakaya çıkış yapması (Vakaya Çıkış Oranı)
*Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonuna kentsel bölgede bulunun vakalara 0-10 dk. Arasında ulaşım sağlaması ASİ ekibinin kırsal bölgede bulunun vakalara 0-30 dk. Arasında ulaşım sağlaması (Kentselde 0-10 dk. Arası Vakaya Ulaşma Oranı) (Kırsalda 0-30 dk. Arası Vakaya Ulaşma Oranı)
*Temel İlk Yardım, Temel Modül, Travma Resisütasyon, Erişkinlerde ve Çocuklarda İleri Yaşam Desteği ve Ambulans Sürüş Teknikleri Hizmet İçi Eğitimlerinin Tamamlanması (Sertifikasyon Eğitimleri Tamamlama Oranı)
*Temel İlk Yardım, Temel Modül, Travma Resisütasyon, Erişkinlerde ve Çocuklarda İleri Yaşam Desteği ve Ambulans Sürüş Teknikleri Hizmet İçi Eğitimlerinin Güncellenmesi (Sertifikasyon Eğitimleri Güncellenme Oranı)
*Hasta ve hasta yakınlarının 112 acil sağlık hizmeti memnuniyetinin artırılması   (Hasta Deneyimi Anket Oranı)
*Ambulans kazalarının önlenmesi ve azaltılması için gerekli tedbirlerin alınması  (Ambulans Kazası Oranı)  
*Çalışanlarımızın görüş, öneri ve şikâyetleri doğrultusunda ihtiyaçların tespitini sağlayarak, sağlıklı çalışma yaşamı konusunda gerekli iyileştirmelerin yapılması       (Çalışan Memnuniyet Anket Oranı) 
*Acil Sağlık İstasyon personelleri tarafından vaka görevlendirmelerinde kullanılan ilaç ve malzemelerin imha-zayi olmasının önlenmesi veya sayısının azaltılması için gerekli tedbirlerin alınması (İlaç, Malzeme İmha-Zayi Oranı)